Microsoft Wheelmouse Optical (zwart) Review

Kuhlie 14 maart 2007, 317 views

Microsoft Wheelmouse Optical (zwart)

Pluspunten

• goedkoop
  • accuraat qua beweging
  • lekker licht
  • ruim voldoende lange kabel

Minpunten

• de muisknoppen zijn niet zo precies
  • overbodig rode licht aan de achterkant

Lekker licht, mooi zwart. Van mij had het rode lampje dat naar achteren schijnt niet gehoeven (jammer, geen schroeven, anders had ik hem wel gesmoord ;) ).

Bewegingsprecisie is prima: zelfs op mijn compleet witte bureau-ondergrond werkt hij zonder morren.

Met linker- en rechtermuisknop ben ik niet zo blij: als ik klik en ingedrukt houdt betekent dat niet dat de muis ook altijd 'vasthoudt'. Dwz: ik druk de muisknop in, hij zegt "klik" en geeft de voelbare feedback, ik sleep, en als ik dan blijkbaar niet zwaar genoeg blijf drukken denkt hij, zonder de los-klik te laten horen/voelen, al dat ik hem heb losgelaten. Dat is soms wel irritant.

Verder zitten de muisknoppen niet zo stevig in de muis, hierdoor voelt de muis wat goedkoop aan. De rest van de muis voelt wel prima stevig.

Heb jij ook een Microsoft Wheelmouse Optical (zwart)?

Ik heb deze muis alleen dan in het wit, en ik heb nooit problemen met de muisknoppen.

En idd de muis is echt lekker licht wat ik erg fijn vind

ik vind wel dat je verder iets meer had kunnen vertellen er staat niet echt veel in de survey.

ik vind het iig een fijne muis, ook goed voor shooters vind ik tenminste. ben niet zoon hele fanatieke gamer maar toch wel heel wat uurtjes call of duty 2 gespeeld:P
Tja, wat valt er nog meer te vertellen. Het is een muis, met een kabeltje eraan. Het is niet zo'n heel erg uitgebreid product ;)