Logitech diNovo Edge (Qwerty) Review

Marchel_Prins 11 maart 2007, 598 views

Logitech diNovo Edge (Qwerty)

Pluspunten

• Touchpad
  • Lichtgevende toetsen
  • Compact, slechts 11mm dik!

Minpunten

• Geen numpad

Vorige week Maandag besteld, Dinsdag in huis.

Een werkelijk schittert toetsenbord dit heb ik niet eerder zo mooi gezien! het typen gaat echt stukken beter en de extratjes ja die doen het hem bij dit toetsenbord.

Zoals het touch-pad dat er opzit ideaal als je lekker voor je 50" lcdtje zit te internetten of te gamen zoals in mijn situatie.

Ook voor media centers een ideale oplossing, compact dun en het ziet er mooi uit!

Zeker voor de wat meer eisende computergebruiker een aanrader!

Heb jij ook een Logitech diNovo Edge (Qwerty)?

Wel een erg korte survey of niet dan?
Dit gaat inderdaad echt helemaal nergens over. Het zou bij wijze van spreke van "elk" willekeurig toetsenbord zijn :+