Specificaties 2.1-set - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2200 (2.1) Review

Joop 22 juni 2011, laatste update op 22 juni 2011, 765 views

Logitech Z-2200 (2.1)

Pluspunten

• Geluid
  • Design
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen. Product is gewoon goed.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Deze Logitech Z-2200 set heb ik al in gebruik sinds begin 2004, en vandaag de dag ben ik er nog steeds super tevreden over! Het geluid is gewoon super, en met een mooie bass. 5.1 heb ik bij de PC helemaal geen behoefte aan, wel een mooi en vol geluid met voldoende laag. Deze set voldoet hier helemaal aan. Het is erg leuk om te zien dat er ook nog computer onderdelen zijn die na 7 jaar nog steeds actueel zijn en goed mee komen. De prijs was destijds wel hoog voor een 2.1 set, maar gelukkig een goede investering gebleken. Omgerekend naar een prijs per jaar is het eigenlijk helemaal niet zo veel.

Heb jij ook een Logitech Z-2200 (2.1)?

Deze setje zijn nog altijd overal te koop net als de Z-5500.. maar dit zijn inderdaad goede speakers, de opvolgers hiervan kan aan zijn duimpje zuigen die heeft gewoon een veel slechtere kwaliteit zoals elk Logitech speakers dat zijn tegenwoordig
De Z-2300 zou toch met deze vergeleken kunnen worden?
2200 is niet/moeilijk aan te schaffen, maar de 2300 is nog overal te koop :)
Leuk dat dit setje voldoet maar het is uit 2004 en al een tijdje niet meer te koop! Tenzij je dit setje natuurlijk wil aanbieden in vraag en aanbod. Lijkt mij dit eerllijk gezegd wat mosterd na de maaltijd!
Het was uiteraard niet bedoeld als koop advies... Ik zat mijn hardware op een rijtje te zetten ivm een upgrade. Vond het wel een leuke observering gezien de hoge leeftijd van de set. Meer niet.