Philips 170S5FS (17", 16ms, D-sub) Review

krietjur 19 april 2005, 174 views

Philips 170S5FS (17", 16ms, D-sub)

Pluspunten

• Design
  • Kleurweergave
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• De genoemde "design minpuntjes"

Keurige 17" monitor, met een mooi design (al is dat natuurlijk persoonlijk). Een smalle rand om het scherm wat ik persoonlijk erg prettig vind. Het On Screen menu werkt erg eenvoudig. De kleurweergave is uitstekend. Een paar "design-minpuntjes" als je ze zo kan noemen zijn het randje bovenin de monitor (om notitieblaadjes in te zetten), en de donkere rand in de monitorvoet waar alleen maar rommel in komt te zitten, ik had de voet liever gewoon helemaal glad gehad. Er wordt een handig programma meegeleverd om de monitor af te stellen. Minpuntjes zijn wel het ontbreken van DVI aansluiting en een pivot functie, maar het blijft natuurlijk wel een budget monitor. Zeker wel zijn geld waard. Wat ik wel heb gemist was een fatsoenlijke handleiding. Niet dat die echt nodig was (installatie is een fluitje van een cent) maar ik lees de handleiding liever lui op de bank door dan dat ik door een PDF file blader.

Heb jij ook een Philips 170S5FS (17", 16ms, D-sub)?