MSI K8N Neo4 Platinum, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) Review

Patavo89 4 maart 2007, 524 views

MSI K8N Neo4 Platinum, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)

Pluspunten

• Veel features op dit moederbord!

Minpunten

• Het pci-e slot zit te dicht op de northbridge waardoor ik geen andere northbrigdekoeler erop kan zetten

Layout Score: 3
Goed moederbord, weining op aan te merken eigenlijk. Makkelijk te instaleren etc. In het begin nog even kijken waar ik alles kon vinden, maar het is wel allemaal makelijk up te daten. Ik heb er eigenlijk nog geen echte problemen mee gehad, behalve het vervangen van een northbridge-fan. Mijn videokaart steekt een stukje over de northbridge waardoor ik geen andere fan erop kan zetten, behalve de huidige. (Waarom ik deze fan wilde vervangen) Ik probeerde mijn pc iets minder herrie te laten maken. Alhoewel dat eigenlijk niet meer nodig is nu.
Goede ondersteuning voor mijn andere componenten waardoor alles lekker stabiel draait. Helaas zijn ze bijna niet meer te krijgen, of voor een hele dure prijs. Ik had mijn moederbord destijds voor 75 euro dacht ik.

Heb jij ook een MSI K8N Neo4 Platinum, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)?

Beetje karige survey als je 't mij vraagt.

Vertel eens wat over de features... als het er toch zoveel zijn?
Verder zie ik alleen een klacht over het pci-e slot... wat mij betreft mag je iets uitgebreider zijn.
Lijkt een beetje een trend te worden, korte surveys. Zie er een beetje teveel de laatste tijd.