Bekijk alle uitvoeringen

Nintendo Wii Sports Pack Wit Review

TeleMax 4 maart 2007, 776 views

Nintendo Wii Sports Pack Wit

Pluspunten

• Bediening, Prijs, multiplayer opties.

Minpunten

• Audio en Video aansluitingen

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 3
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 3
Op dit apparaat heb ik zolang moeten wachten, dat ik hem vandaag maar heb gekocht in Duitsland (mediamarkt). De prijs was 249 Euro. Standaard zeg maar. Vandaag de console aangesloten. Ik was verrast. De WLAN connectie (WPA2) via mijn experiabox verliep vlekkeloos. Ook zijn die controllers uniek te noemen. Het enige nadeel van het apparaat is de composiet aansluiting richting mijn mediacenter. Dit had ik liever via S-Video of HDMI gezien. Toch is de kwaliteit van het beeld (en het geluid) goed te noemen. Een prima machine voor veel gameplezier.

Heb jij ook een Nintendo Wii Sports Pack Wit?

Is dit niet aan de korte kant voor een review?

Bij een review over een spelconsole verwacht ik:
  • De features
  • Hoe liggen de controllers in de hand?
  • Zijn de beschikbare spellen wel / niet ruk?
  • De beeldkwaliteit
Natuurlijk ben je niet verplicht aan bovenstaande lijst te houden. Maar het kan je op weg helpen met de review ;)
6 regels WAUW!!!!!

beetje kort vind je niet.