Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 6ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 205BW Zilver Review

not3pad 3 maart 2007, laatste update op 14 februari 2009, 473 views

Samsung Syncmaster 205BW Zilver

Pluspunten

• Prijs, Contrast en Kleuren, Afwerking, Reactie tijd

Minpunten

• Lichtelijke light-leagage aan de boven kant, defecte rij pixels bij aanschaf

Ik ben vanaf mijn werk gewend aan breedbeeld monitoren, dus voor mijn PC heb ik de Samsung 205bw aangeschaft.

Over het algemeen ben ik tevreden over het product, zo is er totaal geen ghosting, en is het contrast vrij hoog, maar niet te hoog.

Wit is op het beeldscherm echt wit, en zwart is zoals zwart hoort te zijn. Hij geeft de overige kleuren ook mooi weer.

Helaas zijn er ook nadelen aan dit mooie beeldscherm, zo lekt hij vrij veel licht aan bovenkant van het beeldscherm, iets dat het beeldscherm zeker geen goed doet. Helaas had ik gelijk al een hele rij dode pixels op mijn beeldscherm, jammer.

Met het beeldscherm heb ik verschillende games gespeeld, en vind het erg fijn gamen. Vooral met racegames is er veel uit te halen. Zo ziet flat-out 2 er werkelijk fantastisch uit. Ook met Serious Sam 2, en Splinter Cell : Pandora Tomorrow heb van dezelfde positieve dingen mogen genieten. Met games heb je trouwens minder last van het lekkende licht.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 205BW Zilver?

Had je geen pixelgarantie dan ? :?
Trouwens een hele rij dan moeten ze hem zeker zonder pixelgarantie al terugnemen lijkt mij.
Inderdaad. Hoort dit niet gewoon bij de categorie Dead on Arrival?
Is het niet zo dat boven de X aantal pixels zowiezo omruilen eh.. verplicht is?