NEC ND-3520 16x (Dual-layer) Review

NoepZor 5 mei 2005, 262 views

NEC ND-3520 16x (Dual-layer)

Pluspunten

• Snel
  • Veel media ondersteund
  • Goed te flashen

Minpunten

• Voor een aantal dingen moet je hem flashen
  • Hoge CPU belasting

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 4
Onlangs was ik op zoek naar een DVD-Brander. Ik kwam uit bij de NEC 3520, die prijs weet te combineren met goede specs en hoge snelheid. Hij ondersteunt erg veel media en schrijft ze bovendien erg snel. De geluidsproductie is redelijk laag, je kunt horen dat hij bezig is, maar storend vind ik het niet. Wel is het CPU gebruik redelijk hoog bij het lezen van een CD/DVD (getest met Nero CD-Speed). Ik kan deze echt aanraden als je op zoek bent naar een goede drive voor weinig geld. Ik heb de drive niet geflasht, misschien dat ik het nog ga doen.

Heb jij ook een NEC ND-3520 16x (Dual-layer)?