Acer Aspire 5023WLMi (T64 ML-32; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home) Review

maurice.hamming 28 februari 2007, 325 views

Acer Aspire 5023WLMi (T64 ML-32; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Genoeg hardeschijfruimte, genoeg ram, scherp beeld

Minpunten

• Enorme herrie, goedkope plastic behuizing, terugkomende problemen met windowsinstalatie en dvd brander

Heb deze laptop nu al een tijdje, beviel goed totdat ik er opnieuw windows op wou zetten omdat ie traag begon te worden. Iedere keer als ik windows probeerde te instaleren, of via XP cd of via recovery cd van Acer, liep de laptop vast. Ook het branden van cd's en dvd's wou niet meer. Laptop 3 keer opgestuurd, omdat na de eerste 2x het probleem nog niet opgelost was, daarna was het probleem (tijdelijk) verholpen. Windows opnieuw geinstaleerd, lekker mee kunnen werken, totdat ie weer traag werd na verloop van tijd, toen opnieuw windows proberen te instaleren, viel de laptop WEER uit tijdens instalatie van windows. Ga nu geld terug vragen en een laptop kopen die wel doet wat ik wil. Als je naar een laptop zoekt die wel goed werkt, zoek dan even verder.

Heb jij ook een Acer Aspire 5023WLMi (T64 ML-32; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)?

Zullen altijd dingen mis blijven, helaas ligt het vaak maar aan 1 component. Jij hebt pecht en ik kan me goed voorstellen dat je dit beesje slecht beoordeeld. Ik zou er ook niet op zitten wachten om zo'n ding van ~1000 euro continu op te sturen. Vooral Acer is vrij laks in dat soort dingen.
Even een update:
Heb mijn laptop nog steeds niet terug. Geld terug vragen was geen optie, omdat ik niet het hele bedrag zou terug krijgen. Is mij als zo'n 5x een nieuwe beloofd maar zit nog steeds achter mijn oude pc :S
ik heb zelf ook deze laptop gebruikt. De warmteproductie werd extreem waarna ik er harddisk monitor software heb geinstallleerd. ik voelde het aankomen na een paar weken kreeg ik een melding van oververhitte hardeschijf toen heb ik de laptop uitgedaan en nooit meer aangezet. de laptop werd voortdurend heet. alsof ik een kookplaat onder me toetsenbord had liggen. Ik sluit me daarom ook aan bij deze laptop. ja de werking was leuk maar kwaliteit van de laptop is waardeloos.ik heb gelukkig geen 1000 euro aan gegeven was 2ehands. deze laptop is dus idd afgeraden. Ik heb nietzo meer met Acer.