Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop EX 110 Review

Lothario 27 februari 2007, 410 views

Logitech Cordless Desktop EX 110

Pluspunten

• Prijs kwaliteitsverhouding
  • Prettige functieknoppen
  • Goed bereik
  • Batterijduur

Minpunten

• Ergonomie, erg jammer dat er geen polssteun aansluiting is gemaakt.

Een waardig product voor je geld. Jammer van de ontvanger dat het geen stickje is, maar het is ook handig dat je het kan aansluiten op je p/s2 poorten. Enige jammere bij mijn product is dat de n en de m er helemaal af zijn gesleten bij het eerste gebruik kwam de opdruk er onmiddelijk af en de o en de p zijn gedeeltelijk verdwenen. Wel moet vermeld worden dat ik het op de pc dump dag heb gekocht dus wellicht gaat het om een partij die afgekeurd was, ik heb er dan ook maar `15,- voor betaald, dus zeer tevreden ben ik wel over dit goede Logitech product.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop EX 110?

Ergonomie, erg jammer dat er geen polssteun aansluiting is gemaakt.
Heb er wel plaatjes van gezien op google. Heb deze muis/tobo ook en vind de ontvangs matig, had hiervoor een ander heel simpel setje (geen idee welke) van logitech. Kon ik gewoon een verdieping naar beneden en daar nog me muziek zachter zetten of typen wat dan ook. Deze laat het na 1 a 2 meter al afweten! batterijduur zou ik niet weten maar al een tijdje heb nog geen nieuwe erin hoeven stoppen tot nu toe. (gebruik de muis trouwens niet heb game muis)