Enlight EN-2404 (mATX, 350W, Zwart/Zilver) Review

sjippie at work 25 februari 2007, 266 views

Enlight EN-2404 (mATX, 350W, Zwart/Zilver)

Pluspunten

• Design
  • Compleet pakket
  • Inclusief voeding
  • Blowhole
  • Zeer mooi afgewerkt
  • USB en audio frontaansluitingen

Minpunten

• Voeding wellicht wat aan de lichte kant voor de serieuzere PC-bouwer?

Kwaliteit voeding Score: 3
Ik heb deze behuizing gebruikt om een low-budget en tevens compact studentensysteempje te bouwen.
Omdat de in eerste instantie door mij gekozen barebone (ASUS) niet meer leverbaar bleek heb ik zelf een mATX-moederbord en kast geselecteerd en ben op deze Enlight 2404 uitgekomen.
De kast voldoet ruim aan alle eisen die ik stelde.
Ik vind het zelf een erg mooie kast. Het heeft twee erg mooi weggewerkte drive-bays en alle frontaasluitingen (USB 2x, audio aansluitingen en reset knop) zitten achter een mooie schuif, alles in mooi glanzend zwarte kunststof.
Je krijgt een doos met een erg compleet pakket. Diverse zakjes met alle soorten schroeven en boutjes om ook alles wat je maar wilt monteren te kunnen bevestigen, zitten er bij.
De 250W. voeding voldoet voor mijn systeem ook prima.
Er is zelfs een blowhole met pijp ter hoogte van de proc.!
En goh, wat draait ie mooi en stil!

Een aanrader!

Heb jij ook een Enlight EN-2404 (mATX, 350W, Zwart/Zilver)?