Samsung Galaxy S II i9100 Zwart - Reviews

Specificaties 4,27" • 800x480 • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart Review

gangstahh 13 juni 2011, laatste update op 13 maart 2018, 921 views Product gekocht

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Prima product!

Pluspunten

• 16 GB Geheugen
  • 8MP Camera
  • Super Amoled +

Minpunten

• Accu duur

knip

Heb jij ook een Samsung Galaxy S II i9100 Zwart?

Wellicht is het verstandiger in het vervolg te wachten met publiceren totdat je alle wijzigingen, aanvullingen, errata en foto's bij elkaar hebt. Dit vertelt mij weinig wat ik niet nog niet wist en is voor mij derhalve niet bruikbaar.
oké, ik doe iniedergeval wel mijn best :) zodat jullie hier wellicht wat aan kunnen hebben.
Ik heb zelf ook de SGS2. In het begin met de standaard firmware had ik ook problemen met de accu duur. Dit kan je simpel oplossen door er nieuwe firmware op te flashen en een nieuwe kernel. Mijn accu ging eerst per uur met een percentage of 7-8 achteruit zonder dat ik iets deed. Nu is dat ongeveer 1-2 % per uur. Op XDA kan je hier alles over vinden. Mijn huidige rom is Lite'ning Rom v1.3 met kernel KF1.

Die roze waas heb ik persoonlijk geen last van. Goede review :)

[Reactie gewijzigd door calad op 13 juni 2011 18:12]

Bedankt ;)
Ik heb hem ook geflashed naar Lite'ning Rom v1.3 , het lijkt mij nu ook beter af te gaan ik had nu al een accu duur van 15 uur wat al meer is als voorheen.
Bedankt voor je review. Dat van die roze waas wist ik nog niet. :|