Medion MD 90132 1.5TB Zwart Review

mcmd 13 juni 2011, laatste update op 13 juni 2011, 419 views

Medion MD 90132 1.5TB Zwart

Pluspunten

• snel
  • stil
  • veel beschikbare ruimte
  • geleverd met kabel

Minpunten

• formaat is ietwat fors
  • heeft externe voeding nodig, zodat het net wat minder mobiel is.

Mobiliteit Score: 4
Recentelijk heb ik een nieuwe computer gebouwd. Deze heeft een USB 3.0 interface. Daar hoort natuurlijk een externe HDD bij die dan ook USB 3.0 ondersteunt.
ALDI had toevallig recentelijk deze in de aanbieding en deze heb ik gekocht.
De HDD doet wat hij moet doen, is snel voor een externe HDD (zeker als je dit vergelijkt met USB 2.0 snelheden). Het kopieren van een groot bestand ging met een snelheid boven de 100MBs.
De harde schijf is een WDC WD15EAR 00MVWB0 1500GB, heeft 64MB cache.

Ik hoor hem nauwelijks/niet, ook niet als hij in actie is. Het is ook grote HDD, heeft externe voeding nodig.

Heb jij ook een Medion MD 90132 1.5TB Zwart?