XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF3 Review

n03L 18 februari 2007, laatste update op 29 oktober 2008, 1.104 views

XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF3

Pluspunten

• Prestaties
  • Driver installatie
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Temperatuur

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Het is zeker een aanrader! een topkaart voor mensen die nog AGP gebruiken. Mijn ervaring is dat hij wel warm wordt met de standaardkoeler, maar er een andere op monteren is zeer eenvoudig. Drivers waren geen probleem, maar dit ben ik dan ook gewend van NVIDIA. De beeldkwaliteit is als het aan mij ligt erg goed.

Let wel op als je Windows Vista wilt gaan gebruiken, de grafische kwaliteit en snelheid zal vies tegenvallen tijdens het gamen, dus als je met deze kaart nog wilt gamen, kan je beter Windows XP nog blijven gebruiken, vooral omdat voor Windows XP ook nog wel een tijdje updates zullen blijven komen.

• MSI K7 KT6 Delta
  • AMD Athlon XP 3000+ 2,8GHz
  • Kingston DDR400 PC3200 1GB
  • V-Data DDR400 PC3200 2x 256MB
  • Maxtor DiamondMax 11 200GB SATA
  • Maxtor DiamondMax 9Plus 120GB SATA
  • Windows XP

Heb jij ook een XFX GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (AGP, 2x DVI) PV-T73A-UDF3?

Iets uitgebreider misschien? Dit is, hoewel informatief, wel érg kort... :)
Behalve dat het inderdaad een stuk uitgebreider kan, zie ik niet in waarom de temperatuur met de standaardkoeler een negatief punt is. Het stroomverbruik wordt er echt niet meer door ofzo.
Trouwens, ik denk niet dat de grafische snelheid afhankelijk is van het OS. Ik denk meer dat je te weinig geheugen hebt, want de kaart hoeft niets anders te doen in Vista dan in XP.
Zeer nette Productsurvey, alleen zou het wel leuk zijn om bijvoorbeeld je 3Dmark scores er bij te zetten, en op wat voor resolutie je games draait met hoeveel FPS, verder toppie! }>
Wat vind je er netjes aan? Ik tel 108 woorden en er wordt vertelt dat de kaart snel is, maar dat er in Vista een performancedrop is.

Ik mis:

* Reden van aanschaf