Soundmagic PL30 (Zwart) Review

Willem van Aken 1 juni 2011, laatste update op 1 juni 2011, 602 views

Soundmagic PL30 (Zwart)

Pluspunten

• Leuk setje met veel toeters en bellen; handig beugeltje zodat de darad achter je oren loopt

Minpunten

• Bedroevend slechte geluidskwaliteit

Vanwege ale lovende rescenties op internet deze oortjes aangeschaft. Wat een teleurstelleing!!! Ze geven een iel geluid en klinken erg blikkerig. In vergelijking met mijn Sennheiser CX400 II oortjes vallen deze Soundmagic's heel hard door de mand.Terwijl ik ze aanstuur met een speciale koptelefoonversterker die met een Sennheiser HD600 een fantastisch geluid produceert.
De Senneheiser CX400 II zijn vaak ook voor ca 20 euro te koop als je goed zoekt.

Heb jij ook een Soundmagic PL30 (Zwart)?