HP s2231a (WR737AA) Zwart - Reviews

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 5ms - Bekijk alle specificaties

HP s2231a (WR737AA) Zwart Review

stealthgun 1 juni 2011, laatste update op 2 juni 2011, 358 views

HP s2231a (WR737AA) Zwart

Pluspunten

• Goed Beeld
  • Onboard Speakers
  • Goed voor Games

Minpunten

• Geen HMDI
  • Blauwe gloed bij default settings
  • Support van HP is soms matig

Na jaren lang een Philips 170s4 te hebben gebruikt eindelijk maar eens een nieuwe monitor gekocht, keek eerst naar nieuwe philips monitoren maar kon geen vinden die ik mooi genoeg vond. Na wat zoeken bij HP uitgekomen.

Design is natuurlijk objectief maar ik vind het strak en mooi, heb het vooral gekozen omadt het past bij mijn laptop en bij mijn computer kast.

Beedkwaliteit is ruim voldoende, het jammer is dat er geen HDMI ondersteund wordt terwijl hij 1080p is met onboard speakers. Nu kan ik er opzich wel mee leven dat HDMI niet wordt ondersteund maar zou wel een toevoeging zijn op het totaal beeld.

Voor gaming is het beeldscherm uitstekend goed bruikbaar, heb geen vertraging of vegen over het beeldscherm gezien. Ik kan er EVE met gemak op spelen (genoeg ruimte voor alle windows), het is een stuk beter dan mijn 17inch beeldscherm die ik had.

Bij het instellen van de kleuren komen ze bij de default settings nogal blauw over, dit is wel op te lossen door handmatig de kleur bij te stellen.

Over-all is het een prima beeldschem voor thuis en kantoor gebruik. Het enige nadeel is dat er geen HDMI aansluiting op zit terwijl er wel onboard speakers op zitten een gemiste kans van HP.

Heb jij ook een HP s2231a (WR737AA) Zwart?