Specificaties Sport, Voetbal-game voor de PlayStation 3 - Bekijk alle specificaties

FIFA 11, PlayStation 3 Review

iPodKiller 24 mei 2011, laatste update op 25 mei 2011, 597 views

FIFA 11, PlayStation 3

Pluspunten

• Gameplay is uitdagender tegenover FIFA 10
  • Nog altijd speelt het fijner als PES n FIFA 10.
  • Online nog redelijk te noemen.
  • Je eigen muziek in het publiek kan je soms nog wel eens een ''boost'' geven.

Minpunten

• Spelers gaan onsportief weg uit het spel.
  • Af en toe haperingen ( cirkel voor 5 seconden)
  • Hier en daar nog wel eens vastlopers en bugs.
  • Sommige spelers zijn nog te overrated.
  • Alwer geen schoenen update tijdens de winterstop.
  • overtredingen worden soms niet gezien door de scheidsrechter(weet niet of dit per scheids ligt of niet maar dit irriteert soms tijdens online).
  • Nederlands commentaar is nog bagger..

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Hier even mijn snelle review na een ''seizoen'' lang FIFA 11 te hebben gespeeld.
Mijn eindoordeel is simpel, FIFA 11 is een goed spel en speelt vele malen fijner als FIFA 10.

De online modus is uitdagender dan ooit, vorig jaar was ik in no time bij NV 30, nu het is een hele klus om bij NV 25 te komen. Maar zodra je eenmaal 24/7 erachter zit wen je eraan en ken je alle trucs en tips om je tegenstander helemaal gek te maken.

Nu wachten maar voor FIFA 12 en hopen dat alle puntjes op de -i- worden gezet!

Sorry voor de korte review, dit is enkel een eindoordeel na een seizoen het gespeeld te hebben! De positieve/negatieve eigenschappen zijn belangrijker als de review zelf!

Heb jij ook een FIFA 11, PlayStation 3?

Reviews door de redactie

Dat spelers weg gaan is meer het probleem van die spelers dan een minpunt van het spel. Daar kan EA weinig aandoen, behalve een autoloss te geven oid
Daar moet echt wat aan gedaan worden inderdaad. Die lag ligt waarschijnlijk aan PSN, want ik heb daar met XboxLive geen last van.

En.. '- Alwer geen schoenen update tijdens de winterstop.' Let je daar op joh? Het zou mij niet eens opvallen als er nieuwe schoenen kwamen.
Het ligt niet aan PSN, het zijn mensen die hun internetstekker eruit trekken omdat ze verliezen. Schijnt dat dat dan niet telt als een loss, dus je wordt er niet voor bestraft.
Je wilt niet weten wat ik allemaal met voetbal heb :9 . Soms irriteer ik me eraan als een model niet up to date is.

En over dat weggaan, ik vind gewoon dat als je 1 keer weggaat krijg je een halve ster eraf voor het uitkiezen van teams, 2e keer een hele ster dat je alleen nog maar 4 sterren teams mag kiezen en ga zo door.

Dat lijkt mij een goede straf.

[Reactie gewijzigd door iPodKiller op 25 mei 2011 11:25]

commentaar op Engels instellen is echt een verademing!
wacht maar totdat je het commentaar op Spaans zet! Je verstaat er geen hol van maar het klinkt wel heerlijk! :D
Nee, ea moet arabische commentaar hebben. Echt grappig en het klinkt veel beter dan saaie Engels commentaar. Maar Nederlands commentaar is echt bagger.
Zo had ik PES 2011 ook een paar keer geprobeerd, maar dan kwam het woord 'tackle' ook veelvuldig voorbij.

Best wel irritant dat soort dingetjes. Ik speel Fifa 11 (mijn voorkeur nog steeds boven PES) bijna altijd in het Engels. Toch net iets meer variatie. En ik vind dat het Nederlands te vaak wordt 'voorgelezen', althans dat idee heb ik.
Alleen wat een dierenbeulen , commentaar roept maar dat er een tekkel wordt ingezet
Bij welke taal? Engels of Nederlands? Voorzover ik weet is de Nederlandse commentaar helemaal niks.
Dat woord is inderdaad zeer irritant geworden.
Iedere zin maar weer; Hij zet een tekkel in, hij zet een tekkel uit, een tekkel, mist de tekkel, mooie tekkel.
Vindt het niet eens mooie honden :(
FIFA 11 is een goed spel en speelt vele malen fijner dan FIFA 10.
"Nog altijd speelt het fijner dan PES'
Dan zet ik fifa 10 er toch ook bij?