Samsung Omnia II i8000 (8GB) Zwart Review

jellevdwerff 17 mei 2011, laatste update op 17 mei 2011, 344 views

Samsung Omnia II i8000 (8GB) Zwart

Pluspunten

• mooi design
  • overzichtelijk

Minpunten

• traag
  • windows mobile

De samsung omnia II, mijn vorige telefoon heb ik aan het einde van de rit spijt van mijn aankoop. Niet zo zeer om de telefoon zelf, maar om windows mobile. De combinatie van windows mobile en de omnia II is geen succes.

De telefoon was behoorlijk traag, en de accu ging vrij kort mee. Voor de rest kon je prima surfen op internet en was er weinig op aan te merken. Voor windows mobile zijn er alleen helaas weinig apps te downloaden.

Ook de touchscreen kon wel wat beter naar mijn idee, maar het kan ook zijn dat ik gewoon verwend ben met de Galaxy s2.

Deze telefoons zijn ook totaal niet met elkaar te vergelijken, maar de samsung omnia II is zeker geen slecht toestel, alleen je moet wel geduld hebben.

Heb jij ook een Samsung Omnia II i8000 (8GB) Zwart?

de mijne moest ook al terug... traag, derde accu al aangeschaft en internet blubbertraag, kortom waardeloze telefoon...