Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home) Review

matthiasluxNewbie 30 januari 2007, 150 views

Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• breedbeeldscherm en weergave.
  • levensduur batterij

Minpunten

• iets te weinig ram geheugen
  • wordt bij veel en lang gebruik heeeeel warm!
  • afwerking is krasgevoelig en begint te scheuren

heb deze laptop nu een jaar in mijn bezit. In dat jaar heb ik hem al zeer intensief gebruikt (lees: nog geen dag zonder geweest). en nu sinds een maand of 3 is de grijze achterkant ter hoogte van de scharnieren beginnen scheuren eerst heel lichtjes, maar nu is het al zo erg dat de linker kant een scheur van 1cm heeft en de rechterkant hetzelfde doet. na 3 maal telenfonisch contact met de helpdesk ben ik nog geen stap verder!!! Zonder dit vervelend maar niet echt storend probleem is het een goede laptop. doet zonder morren de zwaarste spelletjes en programma's open. snelle opstart. het speaker geluid is voor een laptop zeer acceptabel alsook de touchpad en het klavier.
het en $ teken boven de pijltjes toetsen zijn minder handig wat tot typfouten of foute aanslagen in een spelletje kan leiden.

Zonder de problemen een schitterend "machien" !!! zeker de aankoop waard alleen opgepast met de helpdesk eens buiten garantie

Heb jij ook een Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home)?