AC Ryan Playon!HD 2 3TB Review

Stoute 13 mei 2011, laatste update op 13 mei 2011, 903 views

AC Ryan Playon!HD 2 3TB

Pluspunten

• Goede hardware
  • makelijk ingebruik name

Minpunten

• duurt lang voor zoeken naar pc's in netwerk

Geluidskwaliteit Score: 5
Heb deze speller gisteren binnen gehad wel leuk ding. gisteren even mee zitten spellen de kwaliteit was wel goed was film aan het streamen van mijn data server 1gb netwerk werkte super ook via 100mb netwerk werkte ook goed geen haperingen enzo. ook via het internet youtube gekeken werkte ook goed
was wel even uitzoeken hoe alles werkt maar via de pdf op de site van AC Ryan werd alles stuk duidelijker zag daar ook dat er een Firmware update was dat verklaard misschien waarom ik maar 1,5 tb zag van mijn 2tb hdd zal vanavond is even kijken of dat helpt. een ding viel me wel op dat als ik naar pc's in het netwerk ging zoeken dat het heel lang duurde heb toen maar even stroom eraf gehaald, veder vind ik het een zeer uitgebreid apparaat met veel opties erin ga vanavond dus nog veder kijken

Heb jij ook een AC Ryan Playon!HD 2 3TB?

volgens mij is hij ook nog niet klaar met de review als ik lees heeft hij pa sins gistern
Zal ongetwijfeld maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met Jean37 eens ben. Waarom zijn reactie naar -1 gemod wordt is mij dan ook een raadsel.

Ik kan het waarderen dat "Stoute" de moeite wil nemen om zijn ervaringen met een ander te delen. Maar zijn huidige review heeft momenteel letterlijk 0.0 toegevoegde waarde (no pun intented).

Mijn advies is dan ook om eerst lekker met je nieuwe aanwinst te spelen en zelf voldoende informatie op te doen alvorens je een review post. Nog een tip: gebruik wat vaker de enter-toets (evt. in combinatie met titels om de alinea's duidelijker aan te geven.) Dit leest veel makkelijker.
Tevens zou het geen overbodige luxe zijn om een spellingscheck over je tekst heen te halen. Wederom "no pun intended" maar meermalen "speller" schrijven?!
Er zijn bepaalde regels waar een review aan moeten voldoen, ik stel voor dat u die even gaat doorlezen. Ik bedoel dit niet vervelend.

[Reactie gewijzigd door Jean37 op 13 mei 2011 15:46]