Sparkle GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX79GDH Review

Okke-Simons 22 januari 2007, 770 views

Sparkle GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX79GDH

Pluspunten

• Snel en niet duur

Minpunten

• Hij is wel wat aan de luidruchtige kant .

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb deze video kaart gekocht bij www.dollarshop.nl . Ik ben trouwens er te vreden over hun service . Maar goed ik heb deze 7900 gt ingeruild voor me 6600 gt . In het begin was ik niet zo te spreken ik had een nieuwe Cpu gekocht de 4000+ met cooler . Ik dacht nou dat scheeld niet zo veel met de 6600 gt en dat klopte ook , aangezien het spel source was . Ik speel nu Rainbowsix Vegas er mee en ik weet zeker dat ik het gered had met een 6600 Gt . Het is een sterke video kaart voor een goede prijs . Alleen een nadeel is hij moet echt een goede cpu hebben heb ik gemerkt . Mijn broer heeft een e6600 van intel en ik sloot hem dus bij hem aan en het liep gewoon 2 x zo goed . Een dual core is dus zeker niet overbodig bij deze geforce . Ik vind wel een nadeel dat nieuwe control panel van nvidia dat is niet van 7900gt maar toch . en een paar maanden erna een 7950 gt releasen die goedkoper is vind ik ook een beetje zwakjes . Voor de rest een puike kaart en dank aan dollarshop.nl en natuurlijk Sparkle

Heb jij ook een Sparkle GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) SP-PX79GDH?

Leuke survey, alleen zie ik nergens op dollarshop.nl dat er ook daadwerkelijk een 7900GT te koop is.
Alleen een 7900GS of 7950GT van Sparkle.
Niet dat dat wegneemt dat ze niet over een 7900GT zouden kunnen beschikken en verkopen, maar ik vroeg het me alleen af.
de 7950gt en 7900gs zijn de opvolgers van de 7900gt ;)
Een 7900gs was toch langzamer dan een 7900gt? Hoe kan het dan een opvolger zijn?
om de mensen die niet zoveel geld hadden ook te bedienen
Het uiterlijk van de driver kan je gewoon terugzetten naar de oude layout btw :)

Staat onder Configuratiescherm-gerbruikersinterface.
omdat de 7900 gs later kwam dan 7900 gt maar het is wel een opvolger van wegen de prijs . en ja dollarshop heeft hem niet meer :*)
Rare tekst, en niet intressant om te lezen, want echte feiten worden er niet genoemd.
Maak dus alleen een review als je het ook echt kunt.