Sennheiser CX 880 (Zilver) Review

Alex86 11 februari 2013, 505 views

Sennheiser CX 880 (Zilver)

Pluspunten

• super geluid
  • opbergdoosje
  • comfort

Minpunten

• hoge prijs

Deze koptelefoon heb ik al bijna 2 jaar in gebruik.

Ik ben nog steeds super maar echt SUPER tevreden!

Ik gebruik deze koptelefoon in combinatie met verschillende hardware, vroeger vrijwel altijd mijn oude smartphone en tegenwoordig in combinatie met mijn werk-laptop.

Ik heb verschillende koptelefoons gehad, vroeger was ik zelf zo'n tiener dat vrijwel altijd een koptelefoon op had. Daarom durf ik te zeggen dat ik hier enige verstand en ervaring mee heb. En nee ik heb geen gehoorbeschadiging opgelopen.

De CX880 kocht ik specifiek om zonder andere mensen te storen mijn eigen soms iets te bombastische muziek te luisteren. En in der daad niemand om me heen kan meeluisteren/meegenieten en ik hoor ook hun niet meer, zelfs met een lage volume.

Dopjes passen perfect en daardoor kun je je als gebruiker bijna volledig af zonderen van de rest van de wereld. Klinkt een beetje dramatisch..... ik raad daarom iedereen aan om deze koptelefoon NIET te gebruiken als je op je fiets zit!!!!!!!!

Voor mij blijft Sennheiser nog steeds de beste geluidsapparatuur maker.

Heb jij ook een Sennheiser CX 880 (Zilver)?