JBL On Time 200ID (Zwart) Review

EndlessWaltz 8 mei 2011, laatste update op 8 mei 2011, 601 views

JBL On Time 200ID (Zwart)

Pluspunten

• met mini jack aangesloten is geluid ook weer niet zo slecht.

Minpunten

• niet iPod Touch 2G, iPhone 4 compatible
  • alarm klok display is te fel
  • radio geluid is niet erg geslaagd
  • wekker schijnt heel luid te zijn, helaas niet mogelijk voor mij om te testen omdat de iPod in de dock moet zijn.

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3
Na een Mycom veiling gewonnen te hebben kreeg ik deze iPod dock de volgende dag binnen. Toen ik mijn iPod Touch 2de generatie in de dock deed gaf hij meteen aan "This device is not compatible with iPod" tot nu toe is het niet anders geweest. Als ik hem gebruik dan sluit ik hem aan met de meegeleverde mini jack kabel, het geluid is hiermee wel minder en je laadt de iPod niet op, in de dock wel. Ook kun je dan de remote niet gebruiken. Ik heb hem ook niet aan kunnen sluiten met een iPhone 4. Ik twijfel soms of dit wel een iPod dock is. Op de verpakking en site staat nog steeds aangegeven dat alle types iPod en iPhones hierop werken. Nadat ik op Amazon een review las dat die persoon ook zijn iPod Touch 2G niet hierop aan kon sluiten, besloot ik JBL een email te versturen. Hierop zeiden ze:

Dear Mr.

The message you get is due to the fact that Apple change their software recognition functions often in their iPod touch.

Have you selected the iPod source on the On Time ?

When you have selected this input for the On Time there shouldn’t be any issues regarding playback.

Thank you for your e-mail, your feedback is valuable to us and we appreciate all comments. I hope you find this information of help, but please do not hesitate to contact us for any further enquiries.

Kind regards,

Andrei Costoiu

Customer Support

Harman Consumer Division

Ik kan niet in good conscience adviseren om dit product aan te schaffen

Heb jij ook een JBL On Time 200ID (Zwart)?