Asus GeForce 6600 GT 128MB (PCIe, DVI), Extreme N6600GT TD Review

arjen16061980Newbie 15 januari 2007, 240 views

Asus GeForce 6600 GT 128MB (PCIe, DVI), Extreme N6600GT TD

Pluspunten

• als hij goed opstart super beeld

Minpunten

• groen beeld tijdens opstarten

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb een jaar geleden een systeem laten samenstellen op advies van de plaatselijke computershop. Ik doe verder weinig met overklokken en het monitoren van warmte en geluid al moet ik zeggen dat ik dacht dat de koeler van de processor veel lawaai maakt maat als ik de verschillende reacties zo lees is dit de videokaart. ik heb beeld kwaliteit slecht beoordeeld dit komt doordat ik steeds vaker tijdens het opstarten verrast woordt door een fel groen beeld met op de achtergrond de afbeelding die er had moeten staan bijv. het bureaublad is door een groen beeld overtrokken. ik moet de pc dan soms 3x opnieuw opstarten voordat ik een normaal beeld krijg het drivers geupdate en de chipset en bios van mijn asus a8n-sli de luxe ook. als het beeld normaal is is de beeld kwaliteit gewoon goed ook in games en tijdens het kijken van film heb alle instelling gewoon standaard laten staan dus niet geklokt of iets dergelijks misschien weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn

Heb jij ook een Asus GeForce 6600 GT 128MB (PCIe, DVI), Extreme N6600GT TD?

ik denk dat dit niet de bedoeling is. Denk dat je een gare kaart hebt, check de garantie es?
Volgens mij ken je de weg nog niet helemaal op Tweakers.net, dit soort dingen (gebruikersondersteuning) kan je beter posten op het videokaartengedeelte van GoT en niet in de productsurvey, die raakt zo een beetje vervuild ;)