Apple iPod Hi-Fi (2.0, iPod) Review

nbn_master 14 januari 2007, 530 views

Apple iPod Hi-Fi (2.0, iPod)

Pluspunten

• Superieure geluidskwaliteit
  • Mooi design
  • Dockconnector geintegreerd

Minpunten

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Zelfs bij slechte kwaliteit liedjes is er nog steeds een mooi geluid. Verder bij een liedje van 192kbps heb je op ze'n hardst (en geloof me dat is hard) geen vervorming.....
Makkelijk in gebruik, je zet je iPod in het dock (iedere ipod werkt daarmee met uitzondering van de shuffles) en genieten maar.
Dit is echt een aanrader voor iedere muziekliefhebber en het haalt het uiterste uit je iPod............
Apple heeft echt naar het design van de Hifi gekeken zodat deze naadloos op elke iPod aansluit.
Apple heeft zichzelf zeker overtroffen met dit apparaat in alle fronten. Als je andere merken speakersets ziet en je ziet daarnaast de hifi dan vallen ze in het niet

Heb jij ook een Apple iPod Hi-Fi (2.0, iPod)?

Heb je echt ervaring met de Logitech concurent?
En ook ik kan dat bevestigen! Iemand had zo'n ding mee genomen op schoolreis naar Griekenland. Daar in een hotel in the middle of nowhere, wat we helemaal alleen hadden en waar allemaal van die losse huisjes waren, had hij dat ding aangezet op het balkon en wat was dat overal heel goed, luid en duidelijk te horen, zeg! Kwaliteit is het zeker!