JBL Creature II 2.1 (Zwart) Review

burrug 13 januari 2007, 1.147 views

JBL Creature II 2.1 (Zwart)

Pluspunten

• zeer netjes en verzorgd verpakt
  • hoog bereik van bass en treble
  • ontouch volumeknoppen
  • helder geluid van zelfs slechte kwaliteit geluidsbestanden
  • bijgeleverde verlengkabel voor de audiojack

Minpunten

• geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb de set net aangesloten en laat nu op dit moment een live concert van U2 eruit knallen, ik kan alleen maar zeggen: Top!!
Het bereik van de Bass is heel ruim, je kan dus een zware bass verwachten uit het nogal kleine woofertje , de toonhoogte van de satellietspeakers kan je regelen vanaf woofer en het volume is makkelijk aan te passen door de on-touch volumeknoppen welke zeer snel en accuraat reageren.
De speakers waren verpakt in een middelmaat doos in welke de spullen een voor een in plastic waren verfrummeld, waaraan je dus ook kan zien dat er veel aandacht is besteed aan het feit dat het product zo goed mogelijk aankomt bij de consument

Heb jij ook een JBL Creature II 2.1 (Zwart)?

Ik zou de prijs persoonlijk als negatieve eigenschap noemen (alsmede het (in mijn ogen) erg lelijke uiterlijk.
Tja smaken verschillen, en als je goed zoekt kom je tot de ontdekking dat deze set niet duur hoeft te zijn, zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding