D-Link DWL-2000AP+ (54Mbps, 1x 100Mbps) Review

bombarie 13 januari 2007, 347 views

D-Link DWL-2000AP+ (54Mbps, 1x 100Mbps)

Pluspunten

• Een persoonlijk punt, maar vind het uiterlijk fraai van de D-Link producten.

Minpunten

• Tot nu toe niets

Beheerbaarheid Score: 4
Na een aantal jaren een SMC gebruikt te hebben (die op het laatst wel erg veel kuren begon te krijgen) overgeschakeld naar de D-Link DWL-2100AP. Instelmogelijkheden zijn er voldoende en kan ook zeer snel. De bijgeleverde handleiding is niet zeer uitgebreid maar voldoende om een start mee te maken. Snelheid lijkt me ook voldoende, is natuurlijk minder dan via een LAN kabel. Over de stabiliteit kan ik tot nu toe niet anders dan tevreden zijn, heb nog geen last gehad van uitval.

Heb jij ook een D-Link DWL-2000AP+ (54Mbps, 1x 100Mbps)?