Specificaties 26,6dB, bij maximaal 1.300rpm - Bekijk alle specificaties

Scythe Slip Stream PWM, 120mm Review

stotoo 18 april 2011, laatste update op 18 april 2011, 1.932 views

Scythe Slip Stream PWM, 120mm

Pluspunten

• Geruisloos doet hij zijn werk.

Minpunten

• Luchtverplatsing is matig.

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 5
Luchtverplaatsing (min) Score: 3
Luchtverplaatsing (max) Score: 3
Beoordeling
Een goede ven zonder poespas je krijgt alleen een molex uit brijding erbij.

Luchtverplatsing
De luchtverplatsing is op max is goed je moet er niet alteveel van verwachten maar wel voldoende.
Op min voel je bijna niks.

Geluid
Je hoort heb bijna niet. geweldig ! _/-\o_

Een beetje prijzig voor een simpele ven. :)

Heb jij ook een Scythe Slip Stream PWM, 120mm?

Ik heb deze fan op m'n mugen (1) gezet omdat de standaard fan wat versleten leek te zijn. dat scheelde een graad of 7 op full load. Plenty luchtverplaatsing wat mij betreft en ook een van de goedkopere pwm fans.
126m per uur en dat vind jij niets haha ? Njaah ik snap je wel, soms voel je het niet, sommige fans zijn zo ontworpen dat de lucht verspreidt wordt en niet direct weggeduwd word waardoor je de luchtdruk heel wat minder voelt terwijl die eigenlijk wel aanwezig is.
Wat een geklaag om iemand die tenminste nog zijn positieve energie gebruikt om een andere tweaker te helpen in plaats van hem/haar neer te sabelen.