Thermaltake Polo 735 A2144 (Socket A/478/754/939/940) Review

systemfan 15 april 2006, 606 views

Thermaltake Polo 735 A2144 (Socket A/478/754/939/940)

Pluspunten

• Stil op lage toeren
  • compact

Minpunten

• Als je echt goed wil koelen moet je er een hoop lawaai bij nemen

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 1
Heb deze koeler gekocht voor mijn AMD Athlon 64 3000+ in Augustus vorig jaar. De installatie is makkelijk, heeft niet veel ruimte nodig. Op de stilste stand is de fan fluisterstil, maar eens je boven de 3500 rpm gaat is hij erg luidruchtig, onmogelijk om zo te laten draaien als er nog andere mensen in de buurt zijn. ook vind ik de koelprestaties op lage snelheden (dus met acceptabel geluidsniveau) ondermaats. slecht eigenlijk. een vriend heeft dezelfde cpu en zelfde koelpasta maar een boxed koeler en deze koelt zelfs beter dan mijn Tt van 34¤. Jammer.

Voor deze had ik een Tt Volcano 12, voor socket A, deze heeft het zelfde design als de polo 735, maar zijn koelprestaties liggen toch hoger.

EDIT: Ben ondertussen erachter gekomen dat m'n temperatuursensor brak is; 2 andere CPU koelers geprobeerd , allen met temperaturen rond de 60, zonder dat het koelblok warm aanvoelt. Neem deze survey dan ook niet onder beschouwing als je deze cpucooler wil aanschaffen.

Heb jij ook een Thermaltake Polo 735 A2144 (Socket A/478/754/939/940)?

Kun je ook wat gedetailleerde gegevens geven? "Hij koelt goed" zegt niet zo veel weet je ;)
zie edit, m'n temp sensor is onbetrouwbaar dus kan ik geen temps oid geven
Die fan ziet er iig erg mooi uit. Jammer dat als je goed wilt koelen hij associaties krijgt met een stofzuiger.