Logitech ClearChat Wireless Review

DaxHyena 10 april 2011, laatste update op 10 april 2011, 206 views

Logitech ClearChat Wireless

Pluspunten

• Zit goed

Minpunten

• Batterij
  • Valt soms weg
  • Connector adapter

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Na genoeg te hebben te hebben van een draad te hebben aan mijn headset dacht ik naar de Logitech ClearChat Wireless te gaan.
Instalatie is gewoon plug and play.
Deze headset zit zeer goed rond het hoofd.
Het probleem met deze headset is het snel leeg zijn van de batterij en het slechte ontvangst soms.
Ik zit niet ver van mijn PC af, Gewoon aan de bureau of het bed dat er geen 2 meter van af staat maar ik merk dat regelmatig de verbinding weg valt of de verbinding slecht is en er veel ruis en andere geluid "Artifacts" door komen.
De batterij houdt het soms maar 10 minuten uit.
Wat ik nog lastig vind is de connector voor de oplader, Als deze stuk moest gaan is deze moeilijk te vervangen met een standaard adapter.Deze heeft een speciale vorm.

Heb jij ook een Logitech ClearChat Wireless?