Netgear EVA2000-100PES Review

World Citizen 7 april 2011, laatste update op 7 april 2011, 1.046 views

Netgear EVA2000-100PES

Pluspunten

• Gemak van interface

Minpunten

• Opstarten,
  • Invoeren tekst,
  • Geen full hd
  • Enkel tulip audio

Oke, een toelichting van mijn scores zijn wel gewenst lijkt me.

Ik vind het geen goed apparaat.

- het start erg traag op. Eigenlijk te traag.. Uiteraard gaat de slaapstand goed.. Dit is vrijwel instant on. Maar als je elke avond je stekkerblok uitzet... Dan kun je de volgende dag bijna 3 min wachten.. Niet echt prettig.

- you tube is een leuke functie, maar zonder tobo is het gewoon niet te doen. Lekker browsen zit er niet in. Je bent erg veel tijd kwijt met het invoeren van tekst

- de instant film diensten zijn niet ondersteund in onze regio.

- Wel hdmi, maar geen optich of coax geluid is ook half werkt lijkt me. Een tulip kabeltje naar je versterker is het beste wat erin zit.

Conclusie... Als je puur films van een hdd af wil spelen is het leuk.. Maar dan vind ik de prijs weer niet helemaal verantwoord. Voor de helft kun je dit met een ander merk ook en dan ook nog eens 1080p.

Ik heb hem gratis gehad, en had gehoopt lekker te kunnen youtubben.. Maar nogmaals, zonder tobo ben je na een minuut of 10 wel klaar.

Gebruikersgemak is daarintegen wel goed, op het invoeren van tekst na dan.. Bouwkwaliteid... Tjsa hij staat.. en je sleept hem niet echt mee.. Dus of hij heel stevig is, of gewoon stevig is niet echt belangrijk. Het is gewoon goed. Geluid is niet te testen over tulip.. Dus laat ik even buiten beschouwing.

Heb jij ook een Netgear EVA2000-100PES?

Dit is inderdaad geen goed apparaat. De enige functie die het heeft is om op een oude tv wat divxjes af te spelen. Alle soorten hd/mkv materiaal pakt hij niet. Dit ding kan niks meer dan een dvd speler met usb.(en kan dan ook nog eens geen dvds afspelen;))