HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit) Review

Gerrit-JanKroon 29 december 2006, 718 views

HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit)

Pluspunten

• zeer snelle afdrukken
  • scherpe afdukken, fotopapier/normaal papier
  • mooi design
  • helder en duidelijk menu

Minpunten

• geen standaard Bluetooth
  • geen USB of ethernet kabel in het pakket

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 3
Inktverbruik Score: 4
allereerst de verzending...
ik heb de photosmart 3210 besteld bij Sallandautomatisering, wat mij al voor de koop een goede en betrouwbare leverancier leek. de bestelling, bestelstatus en de levering waren ronduit goed te noemen! salland had de 3210 welliswaar niet in voorraad maar voldeed wel binnen de 5 (werk)dagen levertijd.

eerste indruk..
toen ik het pakket vandaag in ontvangst mocht nemen van een TNT medewerker was in ik vol vreugde, al bij het uitpakken van het product word je weer herrinerd aan de gewaarborgde kwaliteit en de zorg die HP aan zijn producten besteed.

De installatie..
ik heb op mijn HP 8210 (laptop) op dit moment Windows Vista draaien, toen ik de drivers en andere software van de printer wilde installeren kreeg ik de foutmelding dat de software niet compatible was met Windows Vista.. (jammer dacht ik) magoed, komt wel na de officiele release van Vista. dus ik heb me ff afgemeld en weer aangemeld op XP en de installatie verliep vlekkeloos!

eerste gebruik..
toen de printer geinstalleerd was heb ik uiteraard een paar pagina's geprint, waaronder een foto op het (megeleverde) fotopapier. fantastisch! ook de verdere afdrukken op normaal papier zijn zeer goed, de printer doet zeer snel zijn werk! zeer tevreden!

conclusie..
oke, ik heb de printer slechts 7 uur in mijn bezit maar ik ben er ronduit tevreden over, zeer veel functies, overzichtelijk menu op heb 6,4 CM display, het design is goed en het product voldoet bovenal goed aan mijn verwachtingen. weer een mooi staaltje van HP!

Heb jij ook een HP Photosmart 3210 (Kleur, Print & Scan & Copy, A4, USB & 100mbit)?