Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Logitech MetroFi 220vi (Rood, Titanium, Wit, Zwart) Review

SMAR 7 april 2011, laatste update op 7 april 2011, 393 views

Logitech MetroFi 220vi (Rood, Titanium, Wit, Zwart)

Pluspunten

• Hardcase
  • Werkt op Blackberry en I-Phone
  • Geluidsweergave Telefoon
  • Bass zeer goed

Minpunten

• Hoge tonen weergave kan beter
  • Snoer snel in de knoop

Ik heb deze headset aangeschaft omdat ik op zoek was naar een setje met goede geluidskwaliteit voor mijn Blackberry.
Heb hem opgepikt bij de MediaMarkt voor 35 eurie.

Het Headset gedeelte:
Het is verder een vrij simpel gebeuren, voordeel vind ik dat de microfoon in het draad van de rechter oordop zit, zodat je bijv. in de auto maar 1 dopje hoeft te gebruiken als je gebeld wordt.
Geluidskwaliteit van gesprekken is zeer goed, alles komt duidelijk door, en volgens hear/say ook aan de andere kant. goed verstaanbaar.
Simpel knopje voor op te nemen, doet gewoon wat het moet doen.

Muziek kwaliteit:
Goede diepe bassen, overall goed geluid.
Maar mijn Sennheiser MX581 heeft een betere weergave van mid/hoog.
Denk dat dit nog wat beter had mogen zijn, had ik wat meer van verwacht.

Overig:
Het draad had ook best van ander materiaal mogen zijn (weet niet of het gevlochten is eromheen), maar gaat vrij snel in de knoop.
Dat had ik bij mijn Sennheiser oordopjes niet (is dan weer geen headset, alleen voor geluid...).

Noise cancelling is vrij goed, mijn collega's hoor ik niet meer als ik ze allebei in heb.
Ook handig, het rechter dopje heeft een beetje rode kleur en het linker is zwart, dus je weet gelijk welke je te pakken hebt.

Er wordt een hardcase bij geleverd om de dopjes in te doen, kan het in je broekzak niet stuk gaan.
In totaal heb je 3 setjes oorpluggen bij zitten in 3 verschillende maten, goed passend voor de meeste mensen dus.

Al met al voor 35 euro zeker een aanrader!

Heb jij ook een Logitech MetroFi 220vi (Rood, Titanium, Wit, Zwart)?