Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-V700DJ (Zilver) Review

Chef_v_leeuwen 1 april 2011, laatste update op 1 april 2011, 482 views

Sony MDR-V700DJ (Zilver)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Prettige zitting op het hoofd ~ gaat niet irriteren
  • Niet te zwaar
  • Goede geluidsisolatie
  • Prijs / Kwaliteit
  • Lang krulsnoer

Minpunten

• Bouwkwaliteit (Niet Fool-Proof)

Ik Heb de Sony MDR-V700DJ, al minimaal 4 jaar in gebruik, en al die tijd actief mee on the road meegenomen.

Deze koptelefoons stonden bekend om hun mindere bouwkwaliteit ,maar hebben daarintege in mijn "oren" erg goede geluidsweergave om mee te draaien.

De MDR-V700Dj heeft wat verbeteringen doorgaan om hem iets meer DJ proof te maken. Desalniettemin is het geen koptelefoon voor mensen die slordig en grof met hun spullen omgaan. Dan begeven de scharnieren of de hoofdband het al snel. Hierom mijn 3 sterren bij bouwkwaliteit, aangezien er een stuk meer stevigere koptelefoons op de markt zijn.

Ben jij iemand die netjes met zijn spullen omgaat? dan is dit naar mijn mening een van de beste Dj-koptelefoons.

• Pioneer DJM-800
  • Pioneer CDJ1000MK3
  • Technics SL1200 MK2
  • Syrincs Monitors

Heb jij ook een Sony MDR-V700DJ (Zilver)?