Specificaties 17,3" (1600x900), 640GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion DV7-4135ed (XD953EA) Review

d00rNewbie 24 maart 2011, 796 views

HP Pavilion DV7-4135ed (XD953EA)

Pluspunten

• 1. Goede snelle laptop.Processor is behoorlijk snel.
  • 2. Ruim voldoende geheugen
  • 3. Geleverd met voldoende programma's.
  • 4. Accu gaat op prestatie instellingen met bijna volle helderheid voor 3 uur mee.

Minpunten

• 1. De grafische kaart is iets traag in 3dmark benchmarks.
  • 2. Laptop is iets groot.
  • 3. De voedingsadapter is wel iets groot en log

1. Goede snelle laptop.

2. Ruim voldoende geheugen

3. Net de grafische kaart is iets traag in 3dmark benchmarks.

4. Geleverd met voldoende programma's.

5. Accu gaat op prestatie instellingen met bijna volle helderheid voor 3 uur mee.

6. Laptop is wel iets groot maar dan heb je natuurlijk wel groter beeld.

5. De voedingsadapter is wel iets groot en log maar met een goede laptoptas kan dat ( voor mij ) geen kwaad.

Al met al.

Op internet is de laptop best duur.In de mediamarkt gekocht voor 780 , op internet minimaal 20 euro duurder.
Een goede laptop voor de iets fanatiekere gebruiker, voor niet al te veel geld. ;)

PS: De foto die laat nog op zich wachten.Kan nergens de juiste foto nemen en ben nog niet in de gelegenheid deze te maken.Indien mogelijk zal ik de review later nog updaten met de juiste fotos.

• AMD phenom II X4 n930 2.0 Ghz
  • ATI® Mobility Radeon™ HD5650 met 1GB DDR3 geheugen
  • Sata, 2,5-inch vasteschijf , 640GB 5400-RPM
  • 17.3-inch , 1600 x 900 , 16:9 met led backlight.
  • 1 VGA-poort; 1 HDMI-poort; 1 stereo hoofdtelefoonuitgangen; 1 microfooningang; 4 USB 2.0-poorten
  • eSATA + USB-poort; 1 RJ45 Ethernet-poort
  • Memory Stick , SD-geheugenkaart , xD-Picture Card
  • AMD RS880M chipset
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een HP Pavilion DV7-4135ed (XD953EA)?

Vind het een korte review mochten ook wat scores of foto's bij
niet om je af te kraken hoor
ik heb exact dezelfde laptop en ik vroeg me af of je net als ik last hebt van de temperatuur van de laptop?
tijdens het gamen wordt de boel echt heet en zelfs bij normaal windows gebruik is het best wel warm(63c)
mvg frank
De mijne ook jammer genoeg, is echt irritant :(