Specificaties 18,4" (1920x1080), 1TB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion dv8-1200ed (WN902EA) Review

ericxke69 25 januari 2012, 502 views

HP Pavilion dv8-1200ed (WN902EA)

Pluspunten

• GEKOCHT VANWEGE UITSTEKENDE SPECS
  • INTEL I7 ICM 18.4 INCH FULL HD MET BLUE RAY EN TV TUNER
  • ZEER COMPLETE NOTEBOOK DIE DOET WAT IE MOET DOEN

Minpunten

• NOTEBOOK is kort na aankoop 2010 een keer teruggezonden HP ivm toetsenbord fail ( vervangen onder garantie) maar wel 5a6 weken kwijt !!!
  • Na nieuw toetsenbord en andere BIOS versie prima !!!!
  • soms warmte productie icm fan

Na ruim jaar na aankoop mag ik stellen dat het ECHT een perfecte notebook is, wordt dagelijks gebruikt

( alleen SSD en usb 3.0 zou nog mooie toevoeging zijn) verder echt alle toeters en bellen aanwezig :)

ben zelf alleen minder gecharmeerd van Win 7 64 bit ( omslachtig door af en toe(oa silverlight) de 32 versie te moeten kiezen en sluit regelmatig af)

Huidige alternatief zou de ENVY 17 serie met intel i7 zijn en zou ik direct kopen wegens zeer goede ervaring met dit type, dus mocht je op zoek zijn naar een vergelijkbare Notebook, zou ik daar zeker naar gaan kijken

Ook stoer : de Intel processor test ( zie site intel) erop loslaten : dan zie je m echt tekeer gaan
100% Cpu powerrrrrrrrrrrr op de 8 kernen :)

enige echte minpuntjes: zou het iets fragiele toetsenbord kunnen zijn ( en bij reparatie natuurlijk niet op voorraad :))

en soms de warmte (en dus de fan) links, onderzijde, op de hoek aan uit knop

TEVENS HP ONLINE KLANTENSERVICE PERFECT ! zeker niet onbelangrijk

KORTOM EEN ECHTE AANRADER !!

Heb jij ook een HP Pavilion dv8-1200ed (WN902EA)?

zoveel sterren voor zoveel gedonder...
Deze DV8 is echt n perfecte notebook , precies zoals ik m wilde hebben
wordt dagelijks met heel veel plezier gebruik van gemaakt en werkt altijd ....
dus ja ........ veel sterretjes ;)

toetsenbord was gevolg van een klein "bedrijfsongelukje" lol :) en ondanks langer dan gepland retourtje Duitsland

( icm DHL(humor: doos voor notebooks tm 17 inch...zweet... ) en met vliegtuig ,Hp reparatie zit bij onze buren, mocht je het in Keulen horen donderen..... ),

perfect vervangen incl nieuwste Bios versie en DESKUNDIGE contactpersoon HP voor analyse (tests etc ) probleem, kortom een perfecte aftersales !

Mocht je het geld er voor over hebben, koop n Hp Envy 17 met i7 zou ik zeggen
4 kernen lijkt mij genoeg ;-)
intel i7

8 threads ....