Specificaties Quad core @ 2,6GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Phenom II X4 810 Boxed Review

Dylan93 16 maart 2011, laatste update op 16 maart 2011, 849 views

AMD Phenom II X4 810 Boxed

Pluspunten

• Prima multi tasken
  • Ik kan er nog prima mee gamen

Minpunten

• Voor zo ver bekend bij mij geen

Dit is een snelle/korte review !

Prima processor, heb hem nu 1 jaar in bezit en nog nooit problemen gehad.
Heb hem 1x overklokt gehad op 3.2 Ghz (Standaard draait die op 2.6 Ghz) maar daar heeft die nog geen dag op gedraait, gewoon omdat ik het niet gebruik en niet veel verschil merkte.

Mijn huidige systeem:

AMD Phenom II x4 810 @ 2,6 Ghz
4 GB DDR2 800 RAM
AMD Radeon 6850 HD 1 GB
1 TB Hitachi harde schijf
Foxconn A7GM-S 2.0
Windows 7 Professional 64 bit

Ik draai elk spel van nu gewoon op hoog op 1920 x 1080 (Full HD).
Prima processor om mee te multi tasken, dit doe ik namelijk vaak en veel, ik draai soms letterlijk meerdere spellen tegelijk of ik brand en game, host een server en speel een ander spel.
De processor is bij mij 1x op 50 graden geweest, dit was tijdens Crysis 2, verder is de processor nog nooit warmer geweest dan 50 graden, heeft waarschijnlijk wel te maken met mijn kast en airflow.
Al met al, prima processor.

Heb jij ook een AMD Phenom II X4 810 Boxed?

Dit kan ik volledig beamen. Ik heb de processor wel langer dan een jaar nu, en hij werkt ook bij mij uitstekend :)

Wat voor koeling gebruik je?
Ik gebruik de standaard boxed koeler die met de doos meekwam :P
Verder heb ik hem wel in een kast met een goede airflow met aan de voorkant een intake fan en achter een outtake.
Aan de zijkant kunnen 2 fans, waarvan er 1 is ge´nstalleerd maar deze gebruik ik niet en heb ik ook nooit gebruikt.

[Reactie gewijzigd door Dylan93 op 16 maart 2011 13:24]