Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHC5100 HiFi (Zwart) Review

pluumNewbie 14 maart 2011, laatste update op 14 maart 2011, 615 views

Philips SHC5100 HiFi (Zwart)

Pluspunten

• Vormgeving en materiaal zijn stevig en redelijk degelijk

Minpunten

• Geluidskwaliteit is onder de maat en er is een irritante ruis aanwezig.

Er is een constante ruis te horen, die in het begin wel mee valt, maar na 2 minuten al behoorlijk begint te irriteren. Tevens is de geluids kwaliteit niet echt geweldig en valt het contact tussen zender en koptelefoon af en toe weg. Ik heb hem getest op mijn TV en omdat ik niet zeker was of de ruis door de TV werd veroorzaakt ook aangesloten op mijn PC. Ook bij de laatste opstelling was nog steeds een duidelijke ruis te horen. Ik heb hem na twee uurtjes proberen maar weer terug gebracht naar de winkel :(
Jammer, want de prijs stond me wel aan!

• Samsung TV
  • HP Laptop

Heb jij ook een Philips SHC5100 HiFi (Zwart)?

Klinkt mij als een DOA.
Nee ik heb precies dezelfde problemen.