×

Tweakers Awards 18/19

Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? De Tweakers Awards stembussen zijn nog drie dagen open. Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Bovendien maak je kans op een Sony PlayStation 4 Pro 1TB, GoPro Hero 7 of Sonos One.

Stemmen

Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart Review

ICT-Girl 11 maart 2011, laatste update op 11 maart 2011, 539 views

Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart

Pluspunten

• snelle telefoon, leuke opties.

Minpunten

• Teveel nutteloze apps in de andriod gestopt.

Ik heb de samsing galaxy S 16gb nu ruim een maand. Wat ik tegen ben gekomen is dat deze telefoon bij mij zo nu en dan goed vast loopt op sommige applicaties, en dan doe ik nog maar 1 aplicatie per keer. beetje jammer. Eerst dacht ik dat het nieuwigheid was maar ja nu heb ik me twijfels, het is al zelfs zo erg geweest dat ik hem terug heb gezet naar de fabrieks instellingen, geen plus punt binnen een maand.

Ook het vreemde is dat deze telefoon problemen heeft met het afspelen van muziek en filmbestanden. Zo had ik een serie er op gezet van het zelfde bestandtype, 26 eps en ja hoor de ene helfd speeld hij wel af en de andere helft niet. Muziek het zelfde probleem, alles muziek bestande zijn het zelfde bestand type en toch speeld hij niet af.

De standaard apss die er op zitten mogen van mij er best wel een paar vanaf omdat ik deze niet gebruik, en er afhalen kan niet, wat best jammer is. Eigenlijk zouden ze dat soort apps gewoon verwijderbaar moeten maken, zonder dat je in je root hoeft te klooien om dit er af te halen.

Ik heb me telefoon ook even aan een paar 60+ gegeven om te kijken of deze telefoon ook gebruiks vriendelijk is voor ouderen. na 2 min uitleg zijn ze wezen surfen op het internnet en hebben ze een paar mailtjes verstuurd, zelfs een sms sturen ging zonder moeite. Hun mening over het algemeen was dat het een handige telefoon was en dat ze er wel even aan moesten wennen.

Dus bij deze prima :P

Heb jij ook een Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart?