Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps) Review

faqman112Newbie 2 december 2006, 1.082 views

Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)

Pluspunten

• nog niet bekent

Minpunten

• mog niet bekent

Beheerbaarheid Score: 3
heb hem gekocht in combinatie met een packard bell easyote r0900 notebook met een ralink 2500 draadloze netwerkkaart erin maar krijg geen verbinding met het internet laat staan met de andere pc`s in mijn netwerk. Zelfs bedraad heb ik geen verbinding. Weeet nog niet waar het aan ligt. Ze zeiden bij dixons(daar is ie gekocht) dat ik en patch nodig had maar kan niets vinden bij sitecom. Misschien dat iemand mij verder kan helpen.

greets harry

Heb jij ook een Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)?

Ik denk dat je een nieuwe firmware moet flashen in de router!

De allernieuwste is WL-153 Firmware version 1.42

check in de router menu welke versie erin zit 1.35 of 1.39 :)
Stop er aub wat tijd in, want dit slaat echt nergens op...Op deze manier heeft haast niemand wat aan je survey :(

-Loop de punten rustig af
-Onderbouw je waardering voor elk punt
-Spellingscontrole!
-Interpunctie!

Wat er nu staat is typisch iets voor het forum, niet voor deze sectie.

En "greets harry" mag je ook weg halen, nergens voor nodig :Z