Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser CX 200 Street II (Grijs) Review

TommieW 4 maart 2011, laatste update op 1 augustus 2011, 3.230 views

Sennheiser CX 200 Street II (Grijs)

Pluspunten

• Goed geluid.
  • Zien er mooi uit

Minpunten

• Er zijn oortjes die beter zitten.

Mijn eerste review, dus hij zal wel prut zijn ;).

Vanmiddag deze Sennheiser in-ear oortjes voor ¤25 gekocht.

Geven een geweldig geluid!
Er zjin oortjes die beter zitten maar ze zitten wel goed.
Lage tonen komen erg goed door, mits de instellingen van het afspelende apparaat goed staan.

Ik heb ze nu al even in gebruik en ik ben er nog tevreden over. M'n vrienden vinden ze ook geweldig.:)

Er gaat wel wat vuil zetten tussen het glimmende en het matte, maar dat is met een tandenstoker makkelijk te verwijderen.

Update
Enige tijd geleden zijn de Sennheiser kapot gegaan. (Beide oortjes minder geluid, linker minder dan rechter.)
Ik was er terug mee gegaan naar de kijkshop. Na ± 2 weken nieuwe.

Heb jij ook een Sennheiser CX 200 Street II (Grijs)?

Het mooiste is dat iedereen op een ster klikt terwijl dit ook gewoon karma oplevert :P (als je daarin geļnteresseerd bent ;) )
van mij mag je die karma hebben, 5 punten voor op je rapport.
Dankzij jouw review heb ik zojuist de oordopjes gekocht en ik moet zeggen dat niets gelogen is.

Wat een geluid zeg, zeker voor dit geld.

Thanks!
Hoe zijn deze oortjes als er veel wind is? Zoals op de fiets.
Eerlijk gezegd heb ik ze nog niet geprobeerd op de fiets, maar ze zijn bijzonder geluidsdicht.