Enermax EG375AX-VE Noisetaker AX, 370W (ATX) Review

DemonTPx 2 december 2006, 247 views

Enermax EG375AX-VE Noisetaker AX, 370W (ATX)

Pluspunten

• Goede stabiele voeding
  • Genoeg kabels voor een uitgebreid werkstation
  • Kabels netjes weggewerkt in sleeves
  • Twee ventilatoren
  • Draaiknopje om ventilatoren te regelen

Minpunten

• Ik heb ze nog niet kunnen vinden

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik heb deze voeding gekocht ter vervanging van een kapotte AOpen voeding. En deze keer wou ik een voeding die praktisch niet stuk te krijgen is.
Wat meteen opvalt is dat er genoeg aansluitingen zijn om een uitgebreid werkstation van stroom te voorzien. De eerste paar centimeter van de kabels zitten netjes in een stijvolle zwarte sleeve.

Wat een groot voordeel is bij deze voeding, is dat hij op oude en nieuwe ATX borden kan. Dus als je bijvoorbeeld een oud systeem heb, en later een keer wilt upgraden, dan is deze voeding een perfecte keuze. (Dit geldt dus ook voor mij)

Heb jij ook een Enermax EG375AX-VE Noisetaker AX, 370W (ATX)?

Wel erg korte review, zou fijn zijn als jij je punten iest meer onderbouwt.