Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps) Review

eth0stack 1 december 2006, 515 views

Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)

Pluspunten

• ZEER goed draadloos signaal
  • Zeer stabiel.
  • Makkelijk in te stellen
  • beveiligingsinstellingen

Minpunten

• Geen.

Beheerbaarheid Score: 5
Voordat ik deze router had heb ik een Linksys en een SMC gehad. Maar niks kan tegen deze Sitecom router op. De router is zeer gemakkelijk in te stellen. Ook is de router heel stabiel. Zelfs als ik aan het torrenten heb gaat mijn internet haast niks slomer. Ook een firmware update ging heel gemakkelijk en snel.

Maar het grootste pluspunt is de draadloze verbinding. Zelfs als ik met men laptop de straat uitloop heb ik gewoon NOG draadloos. In het hele huis 100/95% signaal sterkte. Deze router is echt een aanrader voor mensen die eens een echte router willen hebben.

Heb jij ook een Sitecom WL-153 (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)?