Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps) Review

capricornus 30 november 2006, 522 views

Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps)

Pluspunten

• Simplicity

Minpunten

• (Price)

Beheerbaarheid Score: 5
In tegenstelling tot de NetGear Storage Centre dat toch maar een gehandicapte baby is, is een set van XE104 een aanwinst in je huis: het werkt helemaal vanzelf, helemaal, vanzelf, geloof me maar. En snel, snel. Het opent nieuwe mogelijkheden in tijden dat Wireless een prooi is voor rondrijdende hooligans. Het geeft mijn oude modem/router nog een nieuwe jeugd, ook als ik de antenne er af vijs om mij te beveiligen tegen bovenvermeld tuig. Een absolute aanrader (en dat zeg ik zelden of nooit).

Heb jij ook een Netgear XE104 Powerline Adapter (85Mbps, 4x 10/100Mbps)?

Beetje weinig informatie he?
t is voor een (thuis)netwerk via het lichtnet. Dus niet wireless, maar je hoeft geen extra kabels door je huis te trekken. (de meeste huizen hebben toch overal stroom liggen ;) )
Sorry hoor, maar tlijkt wel een beetje op reklame in plaats van een survey..
meest loze survey dat ik in lange tijd gelezen heb.
niet dat ik het beter zou kunnen maar ik waag me der daan ook niet aan.