Parrot MKi9200 Review

flipjevandejam 27 februari 2011, laatste update op 27 februari 2011, 4.705 views

Parrot MKi9200

Pluspunten

• Mooi pakket
  • Goede kwaliteit bouwmaterialen

Minpunten

• Beroerde bluetooth verbinding
  • Verschrikkelijke verbinding afstandsbediening

Ik heb het geruime tijd geprobeerd met de Parrot MKi 9200 en alleen maar slechte ervaringen. Wegvallende verbindingen, niet pairen, onmogelijke telefoongesprekken, niet reagerende 'afstandsbediening'.

Het gros van de problemen komt bij die afstandsbediening vandaan, die simpelweg niet reageert. Ik heb alles al een aantal keer laten vervangen (incl. de 'bluebox'), maar de problemen blijven aanhouden. Dit icm met een iPhone 3G en een Samsung u600. De software heb ik ook al talloze malen ge-upgrade. Ik zou iedereen dan ook echt aanraden eerst de Parrot fora er op na te slaan voor een carkit van hen uit de MKi reeks te kiezen. Hier staat het namelijk vl met verhalen van mensen die hemel en aarde bewegen om hun carkit simpelweg te laten wrken!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Heb jij ook een Parrot MKi9200?

Ik heb die carkit nu 1,5 jaar in bezit en de afstandsbediening levert nog steeds een hoop frustratie. Een krachtiger batterij baat niet. Pas na heel veel geduld en op de knoppen drukken is hij bereid om contact te leggen. Zodra de afstandsbediening werkt, is het apparaat probleemloos en werkelijk subliem.

Helaas, de afstandsbediening is gewoonweg ruk!
Het apparaat zelf is perfect!
De combi is slecht.

Telefoneren gaat perfect via de stemherkenning. Je moet niet de afstandsbediening willen gebruiken.
Ik had hetzelfde probleem, ik ben erachter gekomen dat als je afstandsbediening nergens op reageert moet je voordat je er een nieuwe batterij indoet even in de batterijopening van de afstandsbediening kijken .
Daar zit een klein metaal lipje die met de batterij verbinding moet maken, dat lipje moet iets meer omhoog komen.
Ik heb dat met een klein schroevendraaiertje gedaan, sindsdien geen problemen meer.
Ik heb geen slechte ervaring met mki 9200 geen slechte ervaring met het pairen van telefoons
Ik heb zelf een htc desire z en mijn vrouw heeft wildfire nergens geen last van
Ik heb er ook een, maar geen problemen met een iPhone 4, bellen, streaming audio... als een zonnetje!
Hmm hier ook geen problemen. Heb deze in de 2e wagen laten zetten. Wissel maandelijks van de telefoon en alles werkt goed, gewoon aanmelden en gaan. Misschien een keer je telefoon naar apple sturen? Klinkt alsof de bluetooth daarvan niet in orde is.
hier ook geen problemen (meer).
Ik had een kabeltje verkeerd aangesloten en daardoor wat rare dingen, maar inmiddels probleem loos.
ben benieuwd, heb namelijk deze carkit aangevraagd in m'n nieuwe leasebak...
als ik zo de review eens lees is dat een foute beslissing geweest, maar de reacties eronder doen me dan wel weer goed..