Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP ProBook 4720s (WT141EA) Review

jslNewbie 22 februari 2011, laatste update op 22 februari 2011, 821 views

HP ProBook 4720s (WT141EA)

Pluspunten

• Stil
  • Degelijk
  • Goede touchpad (muis)
  • Numeriek toetsenbord
  • Beeldscherm

Minpunten

• Gewicht

Heb de laptop in oktober 2010 aangeschaft omdat mijn huidige Laptop de geest gaf. Laptop wordt momenteel gebruikt voor zakelijk en prive doeleinde. Hoofdzakelijk internet/office maar ook 3D CAD (solidworks) en photoshop.

Laptop voldoet perfect aan mijn eisen. veel office programma's tegelijk gebruiken. tevens wordt de laptop ook gebruikt voor 3D Cad presentatie aan klanten/opdrachtgevers.

Laptop is tevens voorzien van vingerprint herkenning en gezichts herkening, leuk zul je denken maar werkt het ook en is het functioneel? jazeker!!! de gezicht herkenning gebruik ik niet tot zelden( er gevoelig voor de juiste hoeveelheid licht) de vinger print herkenning daar in tegen is ideaal met name voor mijn werkzaamheden waar ik veel verschillende inlog namen heb bij verschillende software en website. Door de inlognaam en wachtwoord op te slaan in de database kan deze automatisch worden ingevuld dat een vingerprint. dit scheelt mij per dag zeker veel tijd. En is niet voor onbevoegde te gebruiken.

17.3" is zeker een aanrader voor dagelijks gebruik, in combinatie met veel reizen of verplaatsen van laptop kan dat weer een nadeel zijn of een kwestie van wennen.

Heb jij ook een HP ProBook 4720s (WT141EA)?