Specificaties 8MP sensor - Bekijk alle specificaties

Canon EOS 350D (8.0MP) Review

migimli 11 november 2006, 490 views

Canon EOS 350D (8.0MP)

Pluspunten

• scherp, snel,

Minpunten

• beetje klein, batterygrip eigenlijk een verplicht nummer, en het al eerder genoemde stopje minder belichten

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
deze camera doet zoals ik verwachtte, prima dus.
is in staat behoorlijke foto's te maken als je de onhebbelijkheden een beetje weet te weerleggen: de meeste canon's hebben de neiging de wereld wat te licht te willen laten zien en overbelichten voor mijn gevoel nogal.
daarom een stopje onderbelichten voor een betere plaat!

het kunnen fotograferen in RAW vindt ik persoonlijk erg prettige feature, dit zorgt welliswaar voor een grotere hoeveelheid opslagruimte maar je kunt je foto's net dat detail extra geven dat je graag zou willen, ook is de witbalans nog corrigeerbaar geworden ook!

de losse body kan niets zonder de lenzen die je ook nog even moet koppelen, maar daar is het dan ook n - og een dslr voor. mijn advies: koop een 50 mm 1.8 lens en laat de standaard 18 - 55 mm lens links liggen, voor mij was deze combi het NET niet....

Heb jij ook een Canon EOS 350D (8.0MP)?