HP Pavilion DV5264 (Core Duo T2300E; 1GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP Home) Review

MitchellOnline 7 april 2007, 480 views

HP Pavilion DV5264 (Core Duo T2300E; 1GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Zeer goede processor
  • Goede videokaart met 256MB Turbocache
  • Mooi Design
  • Bestuurbaar met HP Afstandsbediening
  • Bevat expresseslot
  • 6 in 1 cardreader
  • Multi DVD Brander met lightscribe
  • HD beeld en geluid

Minpunten

• Kan snel beschadigen
  • Zwak voor vingervlekken

Deze laptop is een zeer goede desktop vervanger, ik heb dan ook geen problemen met deze laptop ondervonden. Ook voor gamers vind ik deze laptop een mooie aanrader. Ook is er goed op het design van de laptop gelet, het is dan ook een zeer mooie laptop om te zien. Zelf gebruik ik de laptop op mijn stageplaats, waar wij veel gebruik maken van een draadloos netwerk, hier heb ik met deze laptop ook geen problemen mee ondervonden. De ontvangstkwaliteit van de laptop is zelfs super! ik vind deze laptop dan ook zeer goed. Het enigste wat ik jammer vind, is de prijs, en de kwetsbaarheid voor vingerafdrukken. Ook is de laptop zeer schadegevoelig voor krassen. Maar met een beetje voorzichtigheid moet het zeer zeker lukken.

Heb jij ook een HP Pavilion DV5264 (Core Duo T2300E; 1GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP Home)?