Microsoft Xbox 360 Pro Wit Review

Greenman1501 25 januari 2011, laatste update op 25 januari 2011, 555 views

Microsoft Xbox 360 Pro Wit

Pluspunten

• Handige 60 GB hardschijf
  • 2 USB poorten

Minpunten

• Duur in Spelen

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 3
Heb mijn xbox nu bijna 2.5 jaar en doet het nog altijd perfect.
gelukkig komen de meesten nieuwe spellen nog uit voor de xbox 360
het jammere van de "oude" xbox is dat je kinect niet direct kan aan sluiten dit kan alleen doormiddel van een speciale kabel en er is een extra stopcontact nodig. Mijn deze oude xbox vind ik nog steeds goed genoeg en ik ben eigenlijk niet van plan om een xbox met kinect te kopen. vind het zonde om nog eens extra geld daar aan uit te besteden. ondanks dat moet ik zeggen dat het af en oe wel grappig is om een keer met kinect te spelen. (al wordt je bij sommige spellenb wel moe). Voor de spellen die ik nu voornamelijks speel is voor mij de kinect upgrade niet nodig. momenteel speel ik het meeste: Forza Motorsport 3, Gears of war 2, Grand Theft Auto IV en Tom Clancy's Rainbow six Vegas 2. Ondanks dat de xbox geen blueray onderstuent kan hij wel in 1080P mode. Grafisch vind ik hem goed alleen vind ik het jammer dat je niet zo veel aan de grafische instellingen kan veranderen. (gelukkig heb ik dit niet veel nodig)

Ik zal mijn xbox nog lang gebruiken tot hij kapot gaat (hoop het niet) of totdat er spellen komen voor een opvolgende xbox en dat ik die dan meschien zou gaan aanschafen.

Een nadeel vind ik we dat je moet betalen voor het Online spelen van spellen. voor het downloaden kan ik het begrijpen maar ook daar moet je MS point voor betalen dus bij elkaar is het wel een dure business.

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Pro Wit?

Hoi Greenman,

even ingaan op je review:
- xbox live kost geld omdat de servers onderhouden moeten worden. Over Xbox Live hoor je bijna nooit klachten, omdat ze zorgen dat er genoeg capaciteit is. Dat kost een hoop geld en die wordt betaald door de gebruikers (niet meer dan logisch).
- spellen zijn duur: dit wordt voor een groot deel bepaald door de fabrikant, maar ook door de winkel waar je koopt. Ik zou eens in de pricewatch van tweakers kijken. Daar kan je een hoop geld besparen.
- extra stekker nodig voor kinect: de voeding en de xbox zijn niet ontworpen voor kinect, omdat het product toen nog helemaal niet bestond. Niet heel raar dus.

Verder vraag ik me af wat je zou willen doen aan de instellingen van je beeld. Naar mijn weet gaat het er om dat je xbox het beeld goed naar de tv stuurt. En het is inderdaad niet mogelijk om AA in te stellen, omdat de fabrikant (als het goed is) al het maximale uit je xbox haalt. (Op een pc ligt dit anders, omdat je daar veel verschillende grafische kaarten voor hebt).

Het feit dat je moe wordt van kinect en de spellen die je speelt overigens niet belangrijk voor een review over de xbox zelf.

Hoe zit het trouwens met het geluidsniveau van je xbox?