Bose AE2 (Zwart) Review

Greenman1501 24 januari 2011, laatste update op 24 januari 2011, 2.679 views

Bose AE2 (Zwart)

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Draaibare kleppen
  • Handig tasje

Minpunten

• Jammer dat er geen 3.5 naar 6.3 adaptor bij zit
  • Geen Noice cancelling / Quiet comfort

Mooie koptelefoon van Bose, de tweede versie van de Around Ear
Bose staat bekend om zijn goede producten vooral als het gaat om audio.
Heb nu al 3 jaar een home cineama set van Bose. Laatste tijd gebruikte ik toch steeds meer een koptelefoon. De koptelefoon die ik gebruikte was een Philips SBC 3150 E die ik een keer heb gehad. Eigenlijk hed ik geen nieuwe nodig maar toen ik toevallig in de Saturn (Heerhugowaard) was en ik moest kijken voor een goedkope koptelefoon voor mijn zusje was ik al snel afgeleid door de duurdere merken. omdat ik altijd al Bose heb gebruikt dacht ik van laat ik het maar eens proberen. Het geluid is echt velen malen beter. mooiere spraak en diepere bass. Alleen vond ik 150 euro wel een beetje veel. Ben toen nog meerdere malen naar de Saturn terug gegaan en steeds weer even geluisted. Tot dat ik hem voor mijn verjaardag gekregen had. Nu met eigen muziek te hebben getest kan ik zeggen dat het nog steeds zo goed klinkt. Ondanks dat er geen Noice cancelling/ Quiet comfort op zit wordt het geluid van buiten toch redelijk goed gefilterd. Helemaal aangezien ik de Koptelefonen die dit wel hebben niet heel veel meer vind filteren. Daarom vind ik het niet waard om nog eens extra 150 euro daarvoor te betalen

Aan deze koptelefoon zit een mooie dunne kabel die mooi is afgewerkt

Bij de koptelefoon zit een mooi hoesje waar je de koptelefoon kan opbergen. door de kleppen te verdraaien.

Ook is het mogelijk om meerdere onderdelen van de koptelefoon te vervangen door nieuwe die te bestellen zijn via (de website van) Bose

Heb jij ook een Bose AE2 (Zwart)?